söndag 31 maj 2009

Stolt Danne




Krille hittade Dannes usb minne, där bland annat dessa bilderna fanns, en lycklig tid i lillebrors liv, jag minns han var så stolt över sin dykning. Han pratade inte om något annat på den tiden *ler* På samma usb fanns bilderna på hans o Leias första möte, de bilder jag framkallade i torsdags. Som mamma sa, han var nog väldigt stolt över Leia, men det visste jag ju sen innan, han var supertstolt över henne och älskade henne högt, han älskade barn överhuvudtaget, synd han inte själv hann få egna och få uppleva den kärleken som man känner som förälder.


I dag är ingen bra dag, för i dag är det morsdag, och även om jag inte är hans mamma, så känns det ändå extra tufft. Jag visste inte ens vad jag skulle säga till mamma, så jag sköt upp det, men hon ringde och banna mig lite :) Kan man säga glad morsdag till någon vars son precis dött? Är det en glad morsdag då? Knappast! Och mycket därför vill jag inte i heller bli firad, för det är ingen glad dag i dag, långt i från.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Säg vad du vill