torsdag 21 maj 2009

Bild


Fick denna bilden skickad till mig idag, det är när Danne är hos mormor för nästan tre veckor sedan o grillade. Vad jag önskar jag varit med. Men, han ser ut att göra det han alltid gjorde, full koncentration på nallen *s* Jag vet ingen som är så fäst vid mobilen som han, alltid ett sms på g eller luren i örat *ler*
Tack för bilden mormor!
Ser ni halsbandet han har på sig? Det hänger runt min hals nu, och när jag ser denna bilden och verkligen ser att han har det på sig, känner jag mig mycket närmare honom på något sätt.
Finns det någon som har massa bilder på Danne på sin dator? Snälla, maila dom till mig på nilssonsarah@msn.com Det betyder mycket för mig.
Ni får jätte gärna dela med er av era minnen också i kommentars fältet, kanske jag samlar i hop dom till ett inlägg så vi alla kan minnas? Vi har ju alla minnen av honom på ngt sätt, tänk vad kul att kunna samla många till ett helt inlägg.
Ta hand om varandra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Säg vad du vill