söndag 24 maj 2009

Konstigt

Det här med döden är konstigt, plötsligt dyker folk upp från fjärran och beklagar, folk som man inte pratat med på evigheter, samtidigt som folk man tror kommer höra av sig, inte gör det. Är det så att folk inte vet vad dom ska säga eller att dom helt enkelt inte bryr sig, jag vet iaf, vart jag ska rensa bort folk min närhet, det har jag lärt mig. Och jag kommer inte släppa in dom igen, för kan dom inte ens höra av sig i sådant läge, då får det vara så.

Vissa saker är oförlåtbara

1 kommentar:

  1. Att folk inte hör av sig gumman är vanligt,oftast vet folk inte vad dom ska säg,det finns lixom inget "vettigt" att säga så då avstår dom hellre....'ven om ett "hej,hur mår du?" skulle istta fint att höra eller bara ett "hej".....

    Bara för att man sörjer och är lessen så behöver/vill mani nte prata om det dygnet runt,jorden slutar ju inte snurra,man måste leva vidare och fungera npgorlunda normalt...unna sig ett skratt få o då!

    Ta inte illa upp för att vänner/bekanta ej hör av sig,dom gör det snart och då kommer dom att säga "förlåt för att jag ej hört av mig,jag har inte vetat vad jag ska säga"

    Kram,stor kram från Jojjo ...som tyvärr fått uppleva denna situationen 6 ggr dom närmaste 6 åren...

    SvaraRadera

Säg vad du vill