onsdag 20 maj 2009

Lillebrors plats hos mamma


Två dagar på rad har mamma fått fina blommor till sig (o Danne) , därför har hon gett Danne en egen plats i hemmet där hans ljus ska brinna alltid, han har en ängel hos sig, ngt mamma tycker mycket om (änglar alltså), radbandet som hänger över bilden hade han på sig när han kom hem, men råkade tyvärr ta i sönder det när han skulle ta av sig ngn tröja, men det har Krille lagat nu. Jag vill också ha en plats till honom hemma, men jag ska nog köpa en hylla, så han står långt upp från katterna, så de inte välter hans saker, men iaf, mamma, du har gjort det jättefint för honom hemma hos er, och íaf jag tycker det känns ro fyllande att se.
Bilden ni ser kommer vara med på begravningen, det är samma som jag har här hemma men i större format. Han är så jäkla snygg på det tycker jag, jag kan riktigt tänka mig vad han tänkte när bilden togs. Dvs, "okej, nu ska jag se snygg ut, så alla brudarna kan dregla, focus Danne, koppla av, och försök se nonchalant ut".
Haha, det är lillebror i ett nötskal det, och tro mig, det är precis så det rörde sig i hans hjärna i bland. Underbara fina lillebror, du är verkligen snygg på det!

4 kommentarer:

  1. Vad fint med en minneshylla gumman,och han kommer alltid finnas kvar i ditt hjärta.

    Tänker på dig hjärtat du vet var jag finns.

    Kramar Jessi

    SvaraRadera
  2. Danne hade väl alltid haft charm i sig :) Dom där snälla, oskyldiga, fina ögonen. Han kommer aldrig bli bortglömd.
    Denna bilden är riktigt fin på han:)
    Ja hoppas verkligen att var han än är, att han fått ro och har de bra. Han va en underbar människa.
    Och till dig måste jag bara sä,verkligen en fin sida du har gjort till minne av han.

    SvaraRadera
  3. jag har letat som galning for hans supermannen foto som jag har ngn stans for att gora samma sak till han, det e fint.

    Fredrik.

    SvaraRadera
  4. Hoppas du hittar det big bro, hoppad verkligen det.

    SvaraRadera

Säg vad du vill