onsdag 27 maj 2009

Bråkar lillebror med mig?

Nu börjar det bli lite väl scary, så nu ska ni få höra om när lillebror bråkar med mig.

Bilden i headern? Den tog en evighet för att få klar och en evighet att få in, först när jag skällt på honom att detta var min sorg och inte hans, då fick jag in den (ja, jag vet, han hade hatat den, men han får inte bestämma allt)

En dag när jag satt vid datorn, övertygade om att jag var på msn, vilket jag åkt ut i från, skulle logga in, kom inte in, provade fem sex ggr utan resultat, då jag provar med Dannes mest för att se om det kanske var msn det var fel på, men kom in på hans genast, och tre av hans vänner skrev direkt, vilket nog var viktigt, och det Danne ville, för det handlade om honom.

Det på facebook, när jag svarade ja på att han hade sålt mig för en miljon dollar, då stannade hela sidan.

Skrev nyss om hans första möte med Leia, hur stolt han var, och försiktig, tills hon bajasade, då blev hon nästan pestsmittad, när jag precis skrivit ordet pestsmittad, var jag plötsligt på min blogg, ist på facebook där jag skrev?! Jag rörde inga knappar. (jag fick skriva om inlägget o skippa pestsmittad)

Vet att det är mer, men kommer just nu inte på ngt mer, tårarna tar över tankeverksamheten, men tro mig, där är mer konstiga saker som hänt sen Danne dött och som har med Danne att göra. Och det är inte bara hos mig, för han hittar på hyss hos mamma också, så det blir väl dubbelt upp nu när jag o Leia åker till hbg o mamma två dagar på torsdags.

2 kommentarer:

  1. Det är klart att det är danne som håller extra koll på er nu. Han försöker få er glada och inte så deppiga. Prata med honom om alla roliga stunder ni haft tillsammans.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Albin Ndoja Prislander28 maj 2009 kl. 02:02

    Hehe, Danne din filur!

    SvaraRadera

Säg vad du vill