tisdag 26 maj 2009

Minne i bild


Här var vi inte gamla, nej, inte ngn av oss, tänk om man kunde spolat tillbaka, få börjat om från början, välja andra vägar, eller rättar sagt, få Danne att välja en annan väg. Jag förstår fortfarande inte meningen, samtidigt som jag förstår att det var kanske en mening, frågan är nog mer vad den är, och när får jag reda på den? Om jag vetat vad jag vet i dag, hade jag kramat dig mer, älskat dig mer, varit där för dig mer, men jag kan inte ända på ett fucking jävla dugg, istället får jag försöka leva med att jag gjorde vad jag kunde och vad jag orkade, och hoppas på att din kände min kärlek ändå.
Jag älskar dig lillebror.

4 kommentarer:

  1. Inatt drömde jag om din lillebror....jag har aldrig mött honom men jag såg honom så klart i min dröm, jag var på någon restaurang/klubb av något slag (finns säkert inte på riktigt) jag såg honom där, så glad och fridfull, lugn och lyklig...jag visste att han gått bort så jag vet ju att jag såg hans ande....efter ett tag kom du, du var glad men när du såg honom, började du kalla på honom, gjorde allt för att få hans uppmärksamhet men han märkte inget, jag sa till dig att låta honom gå, att han var lycklig nu, du såg honom gå igenom en dörr och sen försvann han.....

    du får toka detta hur du vill men om jag ska säga vad jag tror så är det att han har nu sagt adjö genom mig, han vill att du alltid minns honom men att du lär dig leva som du gjorde innan han gick bort, för han finns kvar inom dig....

    //Pamela

    SvaraRadera
  2. aweee... såååååå söööööööööt! <3 båda e ni söta... men kolla på honom ... bebiis juu <3 så urgullig!!!!!

    kram

    SvaraRadera
  3. Tack Pamela för att du delar med dig av din dröm, kanske var det hans förväl? Kanske inte? Jag väntar fortfarande på det. Jag kommer aldrig bli den samme igen, men kanske jag kommer tillbaka ngt sånär en gång i framtiden? Iaf, du ska veta att tårarna rann när jag läste ditt inlägg, men jag vet att detta är din dröm, och den betyder ngt, och jag är jättetacksam för att du delar med dig av den.
    Kram

    SvaraRadera
  4. jag gjorde det för din skull:)
    //Pamela

    SvaraRadera

Säg vad du vill