söndag 31 maj 2009

25 april

Fick jag mitt sista sms från lillebror.
Hittade nyss det i mobilen

"Hej Syrran..
precis ny muck.. hur e de med er nere i landskrona då?
ja e i uddevalla nu och kommer att vara här tills på måndag eller,
sen tänkte ja komma ner och hälsa på er om det går bra?
puss & kram Lillebror"

Varför lillebror? Varför kom du inte?
Varför var du tvungen att dö?
Varför? Varför?

I dag saknar jag dig så jävla mycket att det gör
satans förbannat ont. Jag vet knappt vart jag ska
ta vägen med all min smärta, jag fattar inte hur jag ska orka.
Snart är det begravnings ceremoni, och jag känner paniken
komma i kroppen, för sen ska du kremeras, och då kan du aldrig
vakna upp, för då finns inte din kropp längre.
Jag får panik över att du ska bli aska, att du försvinner
föralltid. Jag vet inte hur jag ska orka..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Säg vad du vill