tisdag 19 maj 2009

Ingen bra dag

Den är fruktansvärd, jag håller på att gå under inombords, men Leia o Eric, mamma o Krille, har hållt mig ovan ytan i dag. Det var tufft, att sitta med en okänd man och prata om hur vi vill begrava min lillebror. (min lillebror!!!)Det är så overkligt, känns inte sant, och mycket tack vare Leia var med, sjönk ingen av oss under ytan vid samtalet. Men vi kom överens, inte hela tiden, men slutgiltigt. Men vi var överens om det mesta.

De som vill komma på begravningen får höra av sig till mamma, då vi kommer hålla det inom den närmaste kretsen av vänner o familj, hoppas jag ni kan respektera detta, så tillhör ni inte den eller har fått ok, var vänliga dyk inte upp den dagen det är, ni är givetvis välkomna att hedra honom senare, och efter begravning och urnsättning är färdig, kommer jag avslöja vart han finns, det är ett löfte till alla som älskade lillebror på ngt sätt.

Fina fina lillebror, jag älskar dig så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Säg vad du vill