lördag 30 maj 2009

2 veckor

av sorg
av saknad
av ilska
av förnekelse
av tårar
av irritation
av bröstsmärtor
av idioti
av ensamhet
av en helt obeskrivlig känsla!

När ska denna mardröm ta slut
och lillebror leka titut?
Måla kylen rosa
så ska jag aldrig låsa
dig ute igen.
Kom tillbaka och säg wazz up!
C u
och jag ska vara snäll resten av mitt liv,
jag betalar med glädje dina mobilräkningar
så du kan messa hur mycket som helst eller
klistra fast luren i örat,
bara jag får se dig, höra dig och känna på dig.
Jag gör nästan vad som helst..

4 kommentarer:

  1. Känner med dig i din sorg,
    Har upplevt exakt det samma.
    Det har nu gått lite mer än ett år och min bror finns i mina tankar varje dag.
    Men det är ett lättare minne jag bär med mig även om jag inte vill förstå hur det en gång kunde bli så.
    Du kommer att gå vidare,du kommer att glömma.Men bara dom tråkiga sakerna.Dom vackra kommer för alltid att finnas kvar.
    Ta varje dag som den kommer,försök inte att hitta någon skyldig för det finns ingen.
    Dom valde själv och dom valde fel sen kan vi älta till förbannelse.
    För om ordet om aldrig hade funnits varför säger man då alltid om?
    Om jag hade lyssnat...Om jag hade ringt samma dag...Om jag hade...
    Om kan inget förändra,om finns alltid kvar
    Kram

    SvaraRadera
  2. tack för dina ord anonym, jag är ledsen för att du gått igenom det jag går, för det är inget jag ens önskar min värsta fiende.
    Ja, min bror valde själv att ta heroinet, men det var inte han som valde att hans "kompis" inte skulle ringa ambulans på 1 1/2 dygn. Så jo, det finns en till som är skyldig!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Som jag sa,undrade också varför personen som fanns där inte ringde i tid...
    Mem samtidigt är det ju så i den världen att alla är "vänner" men egentligen så har dom bara en sak gemensamt och det är drogerna.
    Deras rädsla att åka dit är så stor att dom bara tänker på sig själv.
    Anklagde också i början,men trots allt va det i slutänden ändå min brors egna val.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Om de nu finns en skyldig till dannes död, så hoppas jag att han kommer få ett straff som är lika hårt för honom som straffet ni fick när ni förlora daniel. Jävla as rent ut sagt som inte ringer efter en ambulans.

    SvaraRadera

Säg vad du vill