söndag 21 juni 2009

Sitter och plågar mig själv

Om och om igen,
spelas låtarna från begravningen,
tårarna bara ramlar och näsan snorar sig.
Rinner okontrollerat och jag skiter
i vilket, fortsätter bara plåga mig.

Men nu är lördagen äntligen över, så när
jag skrivit klart inlägget tar jag bort musiken för i dag,
dricker lite cola, tar ett bloss, och nannar kudden.
Med dig i minnet såklart!

Tog upp mina rollerblades från källaren i dag,
och när jag satt här o grät kom jag på,
hur du verkligen levde med dina blades.
Tror till o med du sov med dom på i bland.
Du var alltid ute o åkte, åkte på allt
överallt, alltid, en lång period.
Super duktig var du också, många
sönderslagna knä, men vad brydde du dig?
Bara du fick ha dina blades *ler*
Undrar vart dom är nu, vart tog dom vägen?
Varför slutade du åka?
Varför var du tvungen att dö,
det var inte meningen, jag ville inte det.
JAG VILLE INTE!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Säg vad du vill