tisdag 16 juni 2009

Normal?

Intalar mig själv:
I dag mår jag bra, jag känner mig bra,
eller, jag känner mig normal,
jag kan till o med säga högt, att det känns bra, men vet ni vad?
Det gör inte det egentligen, inte innerst inne,
för det känns fortfarande skit, men jag tror jag
har hittat min mask, att sätta på mig för att andra
ska tro att jag mår bra, jag gör helt enkelt det jag är bäst på,
ngt jag gjort i många år till o från,
spelar ett spel och hoppas på att det håller, kanske jag
till o med kan lura mig själv?
Vi hoppas på det!

En hel månad av sorg, en hel månad i ett helvete, en hel jävla månad utan dig,
Grattis på månads dagen som död lillebror..heter det så?
Fy vad osmakligt..men vad fan säger man? Vad är rätt? Vad är fel?
Äh, jag skiter i vilket, iaf, är denna jävla dagen snart slut tack o lov!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Säg vad du vill