torsdag 18 juni 2009

Glad midsommar.

Eller?
Jo, jag hoppas ni kan ha det,
själv kommer det vara första midsommaren
lillebror inte får fira, inte äta några jordgubbar,
potatis, sill ja, ngt öht :(
Det kommer vara första midsommaren då du är död,
för högtiden du inte finns längre.
Inte för att vi brukade fira midsommar tillsammans,
men det känns ändå tufft, just för att jag vet att du är död.
D ö d..*smakar på ordet*..d ö d.. du är verkligen det,
du sitter inte inne, du kommer aldrig överraska mig,
du kommer aldrig ringa igen, du kommer aldrig någotting,
och det känns rent ut förjävligt!!! *gråter*

Det kommer inte vara det jobbigaste högtiden, det
är ju bara midsommar, och jag vet att jag är inte
den första som "firar" den för första gången utan
den vi älskar, jag är inte ensam, därför
går mina tankar till er andra som firar första midsommaren
utan era kära o nära, till er som också mist
någon ni älskar, till alla er som också
känner hugget i hjärtat. Vi är inte ensamma
i morgon i vår sorg, vi är alldeles för många.

Kramar till hela världen
ja, förutom den jävla idioten
som sket i att ringa ambulansen till
lillebror och därmed är skyldig till hans död!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Säg vad du vill