lördag 20 juni 2009

Natt

Kan inte sova, snurrar för mycket där
uppe som Jo.L skulle säga, dock inte av ngn alkohol,
utan det är tankarna, känslorna, allt hela jävla skiten :(

Dagen gick bra, hade trevligt och inte för många tankar till dig,
det kom som vanligt när man kom hem och blev ensam,
som alltid!

I går kväll när jag låg o tittade på film, kände
jag en mjuk smekning på ryggen, var det du lillebror?
Var det du som var hos mig?

Nu finns inte ditt skal kvar länge, det har blivit aska
så nästa vecka ska vi urnsätta dig, då ska du få
komma till din sista plats, eller askan av din kropp.
Jag hoppas med hela mitt hjärta att din själ är kvar
och att du återföds i min närhet, jag vill ha tillbaka dig,
och detta sättet är nu mitt enda hopp, jag hoppas jag
hittar dig igen lillebror, för jag saknar dig så jävla mycket
varje dag o det gör så jävla ont att fortsätta leva och veta
att du är död. Allt jag vill, är att ha tillbaka dig-

Godnatt o sov gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Säg vad du vill