tisdag 30 juni 2009

Att inte kunna sova

Tre nätter har varit ett helvete, de senaste två har varit värst,
som om jag varit hög på amfetamin och därför inte kunnat sova,
precis samma känsla,ja ni som vet vad jag pratar om vet vad jag menar,
man är trött men ändå så jävla pigg, det kryper i kroppen och man vet inte vad
man ska göra..det är så svårt att förklara också, och det är flera år sen jag
provade på det, så jag kan ha glömt, men jag mindes innan,
att så var det nog. (nej, jag skäms inte för att jag provat droger,
men jag visste min gräns och tog mig ur det innan det var försent,
och det är nog 9 år sen jag tog amfetamin)

Då jag inte tagit (eller tar öht) några droger är det ju väldigt konstigt
att min kropp reagerar som den gör, är det sorgen och stressen
som gör det? Eller vart fan är felet? Jag menar, jag är ju allmänt
förvirrad o slarvig som tusan för tillfället, ekonomin som
jag brukar ha sten koll på har på ngt sätt flippat ut, nästan så jag får
överlämna den till min mer slarviga gubbe.
Jag vet fan inte vad som händer med mig???
Håller jag på att bli tokig? Knäpp?
Är det dårhuset nästa?


Allt jag önskar, är att få en god natts sömn i natt, snälla snälla.

1 kommentar:

  1. :) hoppas du kunde sova inatt Sarah....

    nattiiii

    krama om <3

    SvaraRadera

Säg vad du vill