lördag 29 augusti 2009

Väntar

Fortfarande på att du ska dyka upp på msn, komma in o säga heeeej syrran, vad gör ni? Hur är det med Leia? Du står fortfarande högst på listan, jag har inte hjärta att ta bort dig, precis som i nallen, där är ditt nr, ibland glömmer jag mig själv o ringer för att mötas av inget. Jag saknar dig så jävla mkt fortfarande och NEJ, jag mår inte bättre, jag har "inte kommit över det än", jag mår inte bra utan dig, det gör fortfarande så ont, men!!! jag gråter inte lika ofta. Det är det enda som är skillnaden, fortfarande försvinner jag bort i mina tankar fortfarande gråter jag mig ofta till sömns, men!! jag går inte i samma vakuum längre, jag börjar förstå att det är så här mitt liv ska vara och försöker acceptera det även om det är svårt o jobbigt.

I dag är det 15 veckor sen du dog, 15 veckor sen jag rörde dig och pussade dig en sista gång, för resten av mitt liv ♥

2 kommentarer:

  1. man kommer aldrig sluta vänta..
    Har oxå kvar honom på msn, man har verkligen inte hjärta att ta bort honom..
    Vill inte ta bort honom.. vill inte radera honom helt. för han kommer alltid finnas i mitt hjärta..
    Saknar honom <3

    SvaraRadera
  2. Har inte vart inne och läst på ett tag nu, vart borta från bloggvärlden ett par veckor. Vill bara titta in och säga hej. Anna

    SvaraRadera

Säg vad du vill