fredag 7 augusti 2009

Min kropp mår nog inte bra


Faaan, tar det aldrig slut? Sorgen, ilskan och tårarna?
Jag är trött på att må så kasst hela tiden,
jag är så trött på att gråta i tid o otid,
jag är trött på att min kropp säger i från på
så många olika saker, så som yrsel, microsek tuppningar,
och nu senaste,
vaknade i morse, tiiidigt i morse, dvs klockan fem, av näsblod.
Bara sådär.

Och min sömn.. *Suckar* Den är inte att prata om,
för den finns inte, jag sover knappt, eller jo, jag slumrar till
ngt ögonblick, vaknar i panik, slumrar till, vaknar osv
alla jävla nätterna. JA, sen har vi ju dom nätterna då jag ligger o vrider
och vänder mig i timmar innan jag somnar, de är nästan värre, för hur mycket
jag än försöker, kan jag bara inte sova.


Är inne i en period nu då jag inte ens kan gå in på bloggen (denna), för då bara gråter jag ännu mer, för jag blir påmind om hur ont det gör, jag har svårt för att titta på bilder på lillebror också, det gör mer ont, det gör så jävla ont, att han dog, min lillebror, min vackra fina lillebror

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Säg vad du vill