torsdag 20 augusti 2009

Förbannad

Nu har det fan gått för långt
http://www.familjenpetersen.blogspot.com/
Hon var den som tyckte detta redan efter så kort tid,
det var hon som inte ringde öht efter lillebror dött, skickade några mesiga sms, men vem orkar svara på det när man är mitt uppe i sin värsta kris, hon som var min sk bästa kompis hörde inte ens av sig när jag mådde som allra sämst, hon hade mage att bli svartsjuk här , för visst, när jag mår som sämst i mitt liv, ska jag ju tänka på att ringa henne också?!
Kan man inte umgås en och en utan att någon ska bli svartsjuk, att hon bara har mage att yttra sig fattar jag inte. Det går att ju att jämföra på det här viset också. Jag menar, en nybliven sorg är ju det samma som en tio år gammal.

Jag har hela tiden hållt tyst, men efter senaste inlägget på hennes blogg vill jag inte hålla tyst längre, som jag skrev till henne (som hon naturligtvis tog bort) är hon inte bara dum utan störd också, och det står jag för, för jag tycker verkligen det är så, hon kan inte ha alla hemma där uppe, som inte fattar, n å g o t överhuvudtaget..

Och ja just det, kommentaren hon lämnade på min kompis blogg "Anonym sa...
Vad roligt att du och S hittar på något kul. Bli inte för fäst vid henne så du och barnen inte blir sårade när hon dumpar er, det ni gör gjorde vi också för 2 år sedan.
den 26 juli 2009 07:22"

Det tar aldrig slut..helt ärligt..
Jag börjar tro att du har psykiska problem och behöver hjälp o medicinering Magda, men vad som, LÅT MIG O MINA VÄNNER FÖR HELVETE VARA!!

Du har visat din ståndpunkt, du valde att inte vara där innan, därför väljer jag att inte vilja ha ngt öht med dig att göra nu eller någonsin i framtiden.

(bloggen kommer låsas igen, och det är sista gången detta kommer att komma upp, för detta är lillebrors, men orden var tvungna att komma ut. Ansök gärna om att få läsa den, för jag är generös, men jag behöver er mail)

Måste tillägga: Alla gånger jag "utnyttjat henne" för att köra mig, har jag BETALAT bensinen o lite till. Så dålig är jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Säg vad du vill