torsdag 16 juli 2009

Två månader

Har gått sen du dog, 61 dagar, och det gör likförbannat lika jävla ont,
var gång man glömmer och kommer på sig själv, då vill man själv bara dö.


I dag var jag med mamma o K, åkte till Sjöbo marknad för att skingra tankarna, vilket gick ganska bra. Men nu är kvällen här, och ångesten är tillbaka, och tankarna. Fina lillebror, att leva utan dig gör så jävla ont. Varje dag är en påminnelse om livet du inte får leva, att du inte får leva den här torsdagen i heller, eller morgondagens fredag. Aldrig uppleva en helg igen, aldrig aldrig aldrig..
Aldrig får jag se dig så här igen, min fina vackra lillebror

2 kommentarer:

  1. Livet är så jäkla orättvist, på bara en kort stund kan livet rasa samman för så många.
    Min mormor dog i tisdags, hon stod mig väldigt nära och saknaden är hemsk. Känns som en bit av hjärtat saknas. Hoppas hon träffat på Danne uppe bland änglarna och att dom har de bra båda två.

    ///Ta hand om dig Marie

    SvaraRadera
  2. Jag är väldigt ledsen för er skull Marie, det är verkligen bajs att mista en så nära, en som man älskar för personen finns i blodet. Jag hoppas hon tar hand om Danne där uppe och drar honom lite i öronen :)
    Kram

    SvaraRadera

Säg vad du vill