lördag 12 september 2009

17 veckor

Har det gått i dag. helt obegripligt att 17 hela veckor gått,
det känns ju fortfarande som i går, förra veckan, ja mycket närmare.
Det har blivit lättare att prata om dig, jag brister inte i tårar var gång längre,
dock finns dom i ögonvrån, men för okända som undrar över tatueringen
och jag förklarar, då brister jag inte som innan. Framgång.

På onsdag ska jag göra din tatuering, den som du ville ha, fast omgjord mer för
ngt jag skulle vilja ha, för kärleken till dig, och kärleken till mitt barn,
jag blev så jävla nöjd när jag fick se den, jag tror du hade gillat den också,
även om den är lite tjejigare nu. Jag ska också bygga på lite på lillebror tatueringen,
så det blir en jäkla massa nålstick, tur man inte är nål rädd :)
Det konstigaste av allt? Jag fick tid redan på onsdag, men vad Johan omöjligt kunnat veta
är att på onsdag, är det dina 4 månaders dag, som död.
Har du ett lite finger med i spelet där? Som ett ok syrran, jag gillar det?
Jag vill så gärna tro det, jag vill så gärna hitta ett tecken i allt,
från dig, jag letar nog för mycket :(
Och fortfarande, inte en enda natt har du kommit till mig i drömmarna,
inte en enda gång.. Jag saknar dig sååå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Säg vad du vill