torsdag 17 december 2009

Gårdagen

Förflöt i all sin hast, och jag glömde,
just under den dagen (förträngde?)
att det var din 7 månads dag
i sju månader och en dag har jag lidit
av att vara utan dig.
Tårar mer eller mindre varje dag,
oftast när ingen ser eller hör,
för på ngt sätt, orkar jag inte dela min
sorg längre. Folk är trötta på att höra,
och jag orkar inte prata om det med
nya bekanta.
Så plötsligt,
är jag väldigt ensam i min sorg igen,
men jag mår fortfarande inte bättre.

Fast nu har jag iaf fått sova okej i två nätter,
men det kan ju bero på att jag tagit en halv atarax
och efter jag tagit den, är jag borta efter en halvtimme (MAX)
Och hör o vaknar ändå av Leia (vilket jag gjorde i natt)
Jag får snåla på de jag har, och sedan gå till fabror dr
och tigga i hop fler, för jag måste sova, och det
behövs tydligen droger till det, så då får det bli så!

Överlag..
har december mest varit skit och jag har mått värre
värst, förmodligen är det pga den nalkande julen
och din kommande födelsdag, den första som död
men klockan tolv lillebror,
så är jag hos dig o skålar,
det kan du slå dig i backen på,
för tolvslaget och alla rakterna,
är ju för dig lillebror



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Säg vad du vill