torsdag 22 oktober 2009

I tårar

Fick hem min nya nalle i dag, då jag suger på teknik
så satt jag o knappa in de nr jag ville ha kvar för hand
när jag plötsligt kommer till lillebror.
Lägga över o fortsätta plåga mig själv?
Eller försöka gå vidare och släppa på iaf en sak.
(har jag berättat att på min nalles display har jag den
sista bilden på lillebror, i min plånbok är hans
dödsannons det första jag se, varje dag måste
jag ha på mig ngt som varit hans. Och halsbandet
runt halsen, som var det sista han hade på sig, det tar jag aldrig
av mig, tror hela min världe skulle rasa om jag gjorde det)
Stod ute i köket o gjorde mat, tårarna bara föll, jag var skit ledsen
samtidigt som jag tyckte jag själv var en idiot.

Vad tror ni jag gjorde med numret?

4 kommentarer:

  1. Hans nummer har inte jag ens raderat...
    Kännes bara inte rätt att göra det utav ngn underlig anledning. . .

    <3

    SvaraRadera
  2. jag tycker du är stark o fin fortsätt känn vad du gör tusen kramar

    SvaraRadera
  3. Jag hade en mycket mycket nära vän som dog för 4 år sen nu.. Jag har fortfarande kvar hans nr i mobilen.. Kommer nog aldrig ta bort det..

    SvaraRadera
  4. Tobias, Jag kunde inte ta bort det, kommer nog aldrig kunna, men jag tänkte tanken, trodde det kunde vara ett steg på vägen i sorgen, men det gick inte.

    SvaraRadera

Säg vad du vill